Tuesday, February 28, 2012

Faddyylon pergi buat slama-lamanyee.. :'(

Huwaaaa :'( aku type tjuk blog ni pon da mengalir air mata bile teringat kat si dia buah hati ku..huhuhu..jgn salah anggap pulakk..faddyylon tu..my cat..unik kan nme? ahahahaha..nme Faddyylon tu aku amik dari singkatan dari nme2 vip..iaitu..

FA - FADLAN
D - ADAM
DY - YANDY
Y - BOY (RYAN)
LON - MARLON

Faddyylon ni..aku amik dari cousin aku..dye suke gile ngn kucing..so,,aku amik seekor jela..n faddyylon kcik lgi time tu..tp,,mmndangkn mak kpda spupu aku tu..dye da xlarat bela kucing rmai2..so,,dye bg kat aku..n aku amik jelaa...mak aku pon da xlarat bela2 kucing ni..sjak dari dlu lgi..faddyylon ni aku pggil nme singkatan dye memo je..adik aku suke nme memo..so,,pggil memo jelaa..faddyylon a.k.a memo..hehe!! dye ni aktif gilerr..mmg nakal n xduduk diam kcuali time dye nk tdo..klu nk mkn..dye akan turun ke dpur n mulaa suara bunyik.. '' Meow... '' nak mkn laa..hahaha! aku bg dye mkn byk2..coz,,nk tgk dye cpat bsar n gemuk gebu2..hoho..muke dyee mmg comel...kwn2 mak ayah yg dtg kt umah aku pon geram giler kat kucing aku tu..ade yg mntak..tp,,aku mmg xkasi ar..huhu..syg giler2 kat memo ni..dye suke b'main kt luar rumah..kt kwasan umah aku ni..agak sibuk ngn kereta2..kdg2 penat aku nk amik dye wat msuk dlm umah blk..klu letak dlam umah pon..dye akan kuar blk..n mula la bising nk kuar..adeiii..dye tdo kt bilik aku..ade bakul kcil khas ntuk dye..mmg dye tdo dalam bakul tu arr..aahahaha! comel giler dye tdo..then,,aku jge dye xsmpai sbulan..kira2 da nk msuk sbulan gak laa..dye da mati..akibatnyeee dye main2 kt luar..tepi jalan..kne langgar ngn kereta..ayah aku yg bgtau bnde ni..mse tu ayah aku tgh sibuk2 kmas n bersihkn halaman rumah..kecoh kjap..ayah aku pggil aku..tp,,xtau psal ape..n mak aku tnyee laa ayah aku tu..then,,mak aku ckap..memo da mati kne lnggar..ayat yg kuar dari mulut mak aku ni..sgt2 sebak..perkataan yg kuar dari mulut dye..sedu2..t'seksa hati aku nk dgr..aku xsnggup nk tgkk muke dyee..coz,,ayah aku ckap..mata dye t;kuar dari luar...mse ayah aku nk g tanam tu..aku xtgk..n aku pergi tgk kt jalan yg ade darah tu..byk giler darah tu..aku xsnggup..adik aku lakk nanges sorg2 kt bilik..aku perasan tu..just,,aku wat2 cm biase jee..aku xtau knp..air mata aku lngsung xkuar..mak aku pon plik ngn aku ni,,.tp,,bile aku larik dari sume org..time tu laa aku rse nk kuarkn air mata..aku ni klu nanges..mmg xtnjuk..nanges sorg2 je..bile da lega..aku kesat blik..aku sapu bedaak bg xnmpk yg aku ni nanges..huwaaaaaaa :'( malas laa nk story..sekian~~~~

Start jge dyee.. 19/12/11
and dye da xde... 6/02/2012 jam 6ptg



No comments:

Post a Comment