Tuesday, March 8, 2011

sakit hati!!

hari ini..ku dh b'jnji ngn sorg mmber aku ni..jnji nk g cri kje sme2..jnji kononnyer kol 10pg..bile ku pergi..dye pulak xdtg2 lg..ku sebenarnya xsuke mnunggu org lme2..tp,,atas kerana ku masih boley sbr..ku b'sbar jela..send msg xrply..col xangkat..benci tol aku,,dh beribu kali ku col ngn sms dye..xjgk rply..kalu ye pon xde krdt..skurang2nyer...angkat la phone tu..adoiii..bikin panas aty tol la..last2 dye baru angkt pggilan..dgn selamba dye ckap yg dye dh tggu dari td dah..padahal aku smpai tepat kol 10..adoiyai..sengaja buatku bengang...aku benci dye,,,,jgn harap aku akan maafkn dye..coz,,dye xleh tggu aku..pdahal slme ni aku snngup tggu dye..jahaatttt

3 comments:

  1. huahuaaa...xada apa yg hendak dtulis di blog..eida tulis jelah psal diri sndiri ni lg sng..huhuuu

    ReplyDelete