Friday, April 15, 2011

aku adalah aku..



aku adalah aku bkn jdi diri org lain la..dri kcil lg aku mmg jenis pndiam..klu org tnyew,,aku jwb jela..aku ni jnis yg ok je atau suke dgr org b'cerita..xkisah la cte apa2 pon..aku mmg suke dgr..nk2 klu mok long aku b'cerite ttng dye la..n mcm2 lgi..ad yg lucu la..hahaaa..tu yg aku suke sgt tu klu pegi umah dye..umah dye tu xde la jauh sgt..kire xsmpai la stgh jam..tp,,kne pegi dgn knderaan la..bkn la dekat sgt..n bkn la jauhs sgt..hihii..tp,,klu pegi umah dye mmg best la..mcm2 mknan ada..hahaa..aku ni klu dye suruh mkn,.aku belasah je..haha..tp,,berpada2 la..hahaa..aku ni xsuke main2 ambik je..lain la klu dye bg..tp,,bkn ambik terus..aku tggu je smapai dye btol2 mmg nk bg aku mkn..hahaaa..aku ni jenis yg jujur..bkn nk perasan..tp,,itu la hakikatnyer..bile ada yg tnye ke..atau nk luahkn something kt aku..aku mmg aku tepati jnji dah klu di suruh rhisakn ke...hahaa..aku mmg jnis yg bnyk rhsia..haha..n aku xsuke nk share2 sgt psal rhisa aku tu..aku ikut kata hati aku je..coz,,aku lagi suke ikut kata hati sndiri..sbb kata hati ni xpenah bohong..aku rse ia btol..tp,,itu t'pulang pda diri msing2 la..

bnyk yg kurang pda aku ni..mcm2 la..hihii..aku kurang kykinan diri,,lemah,,dn mcm lgi la..bknnyer aku ni tau pon apa yg kureng pda aku ni...huhu..susah aku nk explain psal diri aku ni..tp,,satu je yg org xtau psal aku ni..huhu..aku ni nmpk je pdiam..tp,,aku ni pnas baran tau..muda nk mrh laa..n dlm mse yg sme..aku sensitif ckit..klu yg wt aku terase atau ad bnde yg wtkn aku kuar air mate..mmg aku akn sorokkn tu..entah la knp ek..huhu..aku ni ikut mod la..klu time xde mod..spe2 jgn tgur aku..mmg aku xlyn n aku wt2 xtau je..kculi my mom n my dad je..huhuhu..tp,,time hepy je n mod okey..mmg laju la sume bnde yg aku buat..hahahaa...time hepy tu la aku jdi mcm bnyk ckap la..aku ni klu dh knl org tu org tu pon knl aku..mmg aku jdi gler2 la..jdi mmber yg gler2 la..hahha..aku mmg jnis yg suke cerie n suke b'kwn kwn yg sekpala dgn aku.,..b'tmbah giler lagi la...hahahaaaa
..
satu hal yg mungkin org xtau..aku ni dh terikut ngn nenek aku (sbelah bapa)..pntg klu ada org bg la apa2 pon..duit ke...hdiah ke..klu maen2 ungkit..mmg aku akan bg blk la..aku mmg xsuke org maen2 ungkit ni..klu dh bg tu..bg jelah..aku mmg xsuke ar..coz,,nmpk sgt kite ni mcm nk sgt la brg dari dye tu..aku pling bnci la yg ungkit2 ni..aku klu dh tau dye tu jnis yg ungkit..mmg aku xkn terime la apa2 pon dari dye..huhu...sme ngn nenek aku la,,dye pon xsuke org ungkit blk..dh nme pon keturunan..jdi,,ada la yg terikut tu..hihii..a

aku lebih suke klu org tu knl aku lbih dkt lgi,..bru tau aku ni jnis yg mcm mne....hihii

No comments:

Post a Comment