Friday, April 1, 2011

geram!!!!

aku mmg geram btol dgn 2 lg adik b'adik aku..abg n adik la...geram sgt2..diaorg ni mmg pemalas yg sgt2...kdang2 je rjin..kje mkn tdow je...bkn nk tlg org kt umah ni..dh la bgun pg,,,aku gak kne memasak...bile diorg bgun je...hanya tahu nk mkn je kje...pas mkn..pinggn xbsuh la...aku gak yg jdi mngsa..aku gak la yg wat..jemur kain..kmas umah,,masak..mcm2 la..sume aku la kne wat..mncie2..aku tahu la abg aku tu,,dye kn llaki..bkn bt kje umah..tp,,skurng2nyer..tlg la bsuh pinggan yg dh digune tu..jgn la sepah kn umah ni...mentang2 la bkn dye yg bersihkn..tp,,tlg jgn sepahkn umah ni...yg adik aku ni lak.,..pemalas!!nme je ppuan..tp..mcm jantan..mkn tdow je tau..tau relax..marah2 klu xikut yg dye nk...adik aku dh besar da...tp,,pemalas..sme la dye ngn abg aku..kje sepahkn umah je...eeiiii...aku mnci diaorg ni!!!!!!!tp,,aku tetap sygkn diaorg..coz..hnya diaorg je adik b'adikku..huhuu..tetap ku syg smpai bile2.. hihioo

No comments:

Post a Comment