Saturday, April 16, 2011

nyanyi lgu nasyid

pada thun 2005,mse tu aku form 2..aku ada msuk kelab/persatuan la..kelab aku asal2nyer ialah ERT (Ekonomi Rumah Tangga)..tp,,disebabkn aku xminat langsung ngn kelab ni..aku maen tukar je..hahaa..tukar sndiri..mula2 aku ngn mmber aku (mira)..nk msuk kelab (pe nme kelab tu ek..xingt la..huhu)..tp,,ckgu xbgi..sbb dye thu aku bkn dari kelab tu..huhu..terus xdpt msuk la..mmber aku pon cdngkn msuk kelab seni bela diri(b'silat)..aku pon msuk..kelab ni bebas..sape2 nk msuk boley..jdi,,aku msuk..isi borang..tp,,xatar..hahaa..aku pon xingt..mcm mne ley msuk p'tndingn nynyi ni..sbb kelab kiteorg yg nk sgt nynyi agknyer..hahaa..so,ngn aku2 pon dipilih..jdi,,aku pon msuk jela..huhu..dlm smmgu gk la kiteorg b'latih..n akhirnyer dh pon smpai mse nk nynyi tu..giliran kiteorg rsenyer no.12 kot..fuhh,,jauh tu..huhu..mse giliran kiteorg dipggil..b'debar jntungku..hihi...mne taknyer..tu la first time aku nynyi depan org ramai..hihi..mse tgh nynyi tu..vokalis kiteorg..slh nynyi..dye ckp kiteorg yg slh msuk lirik lain..adooiii..mlu3..tp,,bkn kiteorg yg menang..rmai lgi yg lg best tau..huhu..kiteorg dpt tmpat yg ke 13..hahaaa...gler kn..yg dpt hnya hdiah cenderahati je..huhu..dpt mknan..adooii..tp,,inilah pengalaman ku...hihii..lalalaaaa

No comments:

Post a Comment